Atributy ve hře diablo 2 lord of destruction
Atributy
A na závěr poměrně dlouhého elaborátu jsme pro vás jako zajímavost připravili některé vzorce, pomocí nichž se přepočítávají známé i méně známé atributy a vlastnosti vaší postavy. Můžete si je jen tak pro vlastní potěšení vypočítat nebo se podívat, na čem jednotlivé vlastnosti závisí - to už je na vás.
Damage
Tuto vlastnost jistě znáte. Určuje hodnotu zranění, které můžete udělit nějaké potvoře. Může to být jakékoli číslo v rozmezí dvou bodů - Min. Damage a Max. Damage. Tyto hodnoty u vrhacích zbraní a zbraní nablízko jsou závislé na síle (Strength) a vypočítají se pomocí těchto vzorců:
Min. Damage = Min. Damage zbraně * (Strength + 100) / 100
Max. Damage = Max. Damage zbraně * (Strength + 100) / 100
Pro luky a kuše (Bows & Crossbows) jsou hodnoty damage závislé na obratnosti (Dexterity) a určují je tyto dva vzorce:
Min. Damage = Min. Damage zbraně * (Dexterity + 100) / 100
Max. Damage = Max. Damage zbraně * (Dexterity + 100) / 100
Attack Rating
Hodnota Attack Rating zvyšuje šanci, že zasáhnete nepřítele svojí zbraní. Tato šance je poté redukována nepřátelským Defense Rating, takže se vždy vyplatí mít co nejvyšší Attack Rating, aby vaše údery nevyšly naprázdno. Jestliže ze sebe sundáte všechny předměty upravující Attack Rating a Defense, bude hodnota vašeho Attack Rating rovna tomuto vzorci:
Attack Rating = (Dexterity * 4) - 28
Defense Rating
Hodnota Defense Rating zvyšuje šanci, že vás nepřítel nezasáhne svojí zbraní. Tato šance je poté redukována nepřátelským Attack Rating, takže se vždy vyplatí mít co nejvyšší Defense Rating, aby vás nepřátelské údery příliš nezraňovali. Jestliže ze sebe sundáte všechny předměty upravující Attack Rating a Defense, bude hodnota vašeho Defense Rating rovna tomuto vzorci:
Defense Rating = Dexterity / 4 (zaokrouhleno dolů)
Replenish Life
Replenish Life je vlastnost, která pomalu doplňuje váš Life nezávisle na užívaných lahvičkách nebo jiných bonusech. Z hodnoty Replenish Life se počet vyléčených Life za sekundu vypočítá tímto vzorcem:
Life za sekundu = (25 * hodnota Replenish Life) / 256
Mana Regeneration
Mana Regeneration je vlastnost, která pomalu doplňuje vaší Manu nezávisle na užívaných lahvičkách nebo jiných bonusech. Z hodnoty Mana Regeneration se počet vyléčené Many za sekundu vypočítá tímto vzorcem:
Mana za sekundu = 25 * [[256 * vaše Mana / (25 * 120)] * (100 + Mana Regeneration) / 100] / 256
Blocking
Hodnota Blocking určuje procentuelní šanci, že vykryjete nepřátelský úder nebo kouzlo štítem. Tato šance nemůže být vyšší než 75% a při pohybu postavy se redukuje na 1 třetinu. Vypočítá se pomocí tohoto vzorce:
Blocking = (Blocking všech vašich Items * (Dexterity - 15)) / (Level postavy * 2)